Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20991
Назва: Формування і управління брендом закладу вищої освіти медичного (фармацевтичного) профілю
Автори: Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Лісна, А. Г.
Лесная, А. Г.
Lisna, A. G.
Теми: бренд закладу вищої освіти;бренд заведения высшего образования;brand of higher education institution;ринок освітніх послуг;рынок образовательных услуг;educational services market
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Формування і управління брендом закладу вищої освіти медичного (фармацевтичного) профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 33-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20991
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-39.pdf722,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.