Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21021
Назва: Сучасні маркетингові підходи в новій економіці
Автори: Гур’єв, Р. С.
Гурьев, Р. С.
Gur'yev, R. S.
Кубасова, Г. В.
Кубасова, А. В.
Kubasova, H. V.
Теми: маркетинг;marketing;інформаційна економіка;информационная экономика;information economy
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гур’єв, Р. С. Сучасні маркетингові підходи в новій економіці / Р. С. Гур’єв, Г. В. Кубасова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 215-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21021
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-217.pdf618,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.