Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21077
Назва: Маркетингові та етичні аспекти функціонування інтернет-аптек
Автори: Софронова, І. В.
Sofronova, І. V.
Софронова, И. В.
Теми: інтернет-аптеки
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Софронова, І. В. Маркетингові та етичні аспекти функціонування інтернет-аптек / І. В. Софронова // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економіка підприємства" та " Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Х., 2007. - С. 346.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21077
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.