Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21080
Назва: Дослідження ефективності маркетингових рішень за даними роздрібного аудиту
Автори: Преснякова, В. В.
Presnyakova, V. V.
Преснякова, В. В.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Теми: маркетингові рішення;роздрібний аудит;маркетинговые решения;розничный аудит;marketing decisions;retail audit
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Преснякова, В. В. Дослідження ефективності маркетингових рішень за даними роздрібного аудиту / В. В. Преснякова, І. В. Пестун // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С. 16-17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21080
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.