Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21081
Назва: Особливості маркетингової політики на вітчизняному ринку дієтичних добавок
Автори: Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Сотнікова, Н. В.
Sotnikova, N. V.
Сотникова, Н. В.
Теми: маркетингова політика;маркетинговая политика
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Особливості маркетингової політики на вітчизняному ринку дієтичних добавок / З. М. Мнушко, Н. В. Сотнікова // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. - Х. : Вид-во НФаУ, 2008. - С.18-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21081
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf3,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.