Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21089
Назва: Сучасні підходи до викладання маркетингу у підготовці спеціалістів фармації
Автори: Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Теми: викладання маркетингу
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Сучасні підходи до викладання маркетингу у підготовці спеціалістів фармації / З. М. Мнушко // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 231-232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21089
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf3,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.