Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2111
Назва: | Фармацевтична освіта в Росії в першій половині ХХ століття |
Інші назви: | Pharmaceutical education in Russia est the first part of the XX-th century Фармацевтическое образование в России в первой половине ХХ столетия |
Автори: | Огарь, С. В. Ogar, S. V. |
Теми: | фармацевтична освіта;фармацевтическое образование;pharmaceutical education |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Огарь, С. В. Фармацевтична освіта в Росії в першій половині ХХ століття / С. В. Огарь // Вісник фармації. - 2012. - № 2. - С. 32-36. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлене питання розвитку фармацевтичної освіти в Росії у першій половині XX ст. Проаналізовані реформи того часу, що відображали стан розвитку фармацевтичної освіти на базі технікумів, фармацевтичних факультетів та інститутів. Після Жовтневої революції неодноразово змінювалися визначення ролі фармацевта у суспільстві, терміни навчання, перелік дисциплін та їх зміст, кількість навчальних закладів, де готувались фахівці для фармацевтичної галузі. Окремо приділена увага становленню Жіночої фармацевтичної школи та права жінок на отримання вищої фармацевтичної освіти. Освещен вопрос развития фармацевтического образования в России в первой половине XX ст. Проанализированы реформы того времени, которые отражали состояние развития фармацевтического образования на базе техникумов, фармацевтических факультетов и институтов. После Октябрьской революции неоднократно изменялись определение роли фармацевта в обществе, сроки обучения, перечень дисциплин и их содержание, количество учебных заведений, которые готовили специалистов для фармацевтической отрасли. Отдельно уделено внимание становлению Женской фармацевтической школы и права женщин на получение высшего фармацевтического образования The article deals with the pharmaceutical education in Russia in the first part of the twentieth century, the reforms of the previous time reflecting the state of the pharmaceutical education development on the basis of technical schools, pharmaceutical faculties and institutes have been analyzed. The definition of the role of a pharmacist in the society, the terms of training, the list of subjects and their content, the number of institutions training specialists for the pharmaceutical industry were changed repeatedly after October Revolution, separately we have given the attention to the establishment of the Women's Pharmaceutical schools and women' rights to higher pharmaceutical education |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2111 |
ISSN: | 1562-7241 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник фармації. Архів статей 2010-2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32-36.pdf | 374,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.