Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21363
Название: Порівняльна характеристика асортименту та економічної доступності засобів оральної гормональної контрацепції та комбінованих контрацептивних релізинг систем
Авторы: Міщенко, О. Я.
Мищенко, О. Я.
Mishchenko, O. Ya.
Осташко, В. Ф.
Ostashko, V. F.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок;гормональні контрацептиви;соціально-економічна доступність;споживчий попит
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Міщенко, О. Я. Порівняльна характеристика асортименту та економічної доступності засобів оральної гормональної контрацепції та комбінованих контрацептивних релізинг систем / О. Я. Міщенко, В. Ф. Осташко // Актуальні питання клінічної фармакології та клінічної фармації : матеріали наук.-практ. internet-конф., м. Харків, 22-23 жовт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 151-160.
Краткий осмотр (реферат): Комбіновані контрацептивні релізинг системи (ККРС) позбавлені ряду пр о- блем характерних для комбінованих оральних контрацептивів (КОК). Д оступність методу – одна з найважливіших умов тривалої контра цепції. Мета дослідження. П орівняльна характеристика асортименту, економічної доступн о- сті та споживчого попиту на засоби оральної гормональної контрацепції (ОГК) та ККРС, предста в лені на фармацевтичному ринку України у 2018 році. Методи дослідження. А нал із асортименту та цін ОГК для системного застос у вання та ККРС за даними аналітичної системи «Моріон», аналіз їх фізичної та економічної доступн о- сті за показником адекватності платоспроможності (Са.s.) та споживчого попиту на них. Результати досліджень . Пр актично всі ОГК для планового застосування є високод о- ступними для споживача (Са.s. < 5%). Найменш доступний – Мерсилон ® (MSD, США) ( Са.s. – 5,02). Для обох ККРС – Са.s.>5% (д ля вагінального кільця – 6,38; для трансдермального пластира – 5,32). Найбільший споживчий попит був на монофазні КОК ( реалізовано 1708,1 тис. шт. упаковок), найменший попит серед ОГК був на чистогестагенні оральні контраце п- тиви (ЧГОК) (реалізовано 14,6 тис. шт. упаковок). В агінальних кілець реалізовано 20,2 тис. шт. упаковок . Найменши м попитом користувався трансдермальний пластир (реаліз о вано 7,1 тис. шт. упаковок). Висновки . Практично всі ОГК є високодоступними для жінок України. Найменш д о- ступні: КОК Мерсилон ® та ККРС. Попит на вагінальне кільце був більшим ніж на ЧГОК, це сві д чить, що р яд споживачів можуть вибрати більш зручний у використанні, хоча й більш вис о ковартісний метод контрацепції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21363
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
151-160.pdf625,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.