Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427
Название: | Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів |
Авторы: | Орловецька, Н. Ф. Данькевич, О. С. Dankevych, O. S. Orlovetska, N. F. Орловецкая, Н. Ф. |
Ключевые слова: | ділова гра;методика;вища освіта;фармація |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Інноваційна педагогіка |
Библиографическое описание: | Орловецька, Н. Ф. Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів / Н.Ф. Орловецька, О. С. Данькевич // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19, т. 3. - С. 117-120. |
Краткий осмотр (реферат): | Сучасним напрямком удосконалення підготовки фахівців у закладах вищої освіти є впровадженню нових форм і методів навчання, зокрема ділових ігор. Такі заняття спрямовані на підвищення професійної майстерності майбутніх фахівців, дозволяють проявляти особистісні характеристики студентів і набувати навичок з ухвалення рішень у складних ситуаціях. На сьогодні існує необхідність розробки методик проведення занять в активному форматі для фахівців різних спеціальностей, зокрема і фармацевтів. У статті наведено методику проведення проблемно-проекційної ділової гри із запланованими помилками, яка розроблена й апробована в навчальному процесі підготовки фармацевтів у Національному фармацевтичному університеті під час викладання дисципліни «Аптечна технологія ліків». Поетапно описана робота викладача щодо створення ігрової ситуації до конкретної теми, підготовки сценарію, необхідного обладнання, документації, допоміжних матеріалів, а також вказано на необхідність попередньої підготовки студентів до проведення гри. На конкретному прикладі продемонстровано розробку сценарію гри за темою «Приготування розчинів для ін’єкцій». Описано розподіл ролей для всіх учасників і розвиток ігрової ситуації. Підкреслено, що дотримання принципу активності є головною нормою поведінки під час ділової гри. Показано важливість спільного обговорення й аналізу проведеної гри. У статті визначено актуальність подальшої роботи зі створення кейсу ділових ігор із даної дис- ципліни, який потребує постійного розширення і вдосконалення. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427 |
ISSN: | 2663-6085 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри АТЛ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_12_стаття_Інноваційна педагогіка (Орловецька, Данькевич).pdf | 694,11 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.