Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2192
Title: Аналіз системи фармацевтичної освіти Великобританії
Other Titles: The analysis of pharmaceutical education in Great Britain
Анализ системы фармацевтического образования Великобритании
Authors: Огарь, С. В.
Черних, В. П.
Огарь, С. В.
Черных, В. П.
Ogar, S. V.
Chemykh, V. P.
Keywords: фармацевтична освіта;фармацевтическое образование;pharmaceutical education
Issue Date: 2012
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Огарь, С. В. Аналіз системи фармацевтичної освіти Великобританії / С. В. Огарь, В. П. Черних // Вісник фармації. - 2012. - № 3. - С. 16-19.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню системи вищої фармацевтичної освіти Великобританії. Британська фармацевтична освіта націлена на підготовку затребуваних на ринку праці фахівців і відрізняється високою практичністю. Фахівець, який отримав вищу фармацевтичну освіту у Великобританії, добре підготовлений для практичної діяльності в країнах Британської співдружності. Очевидно, що прекрасно орієнтуючись у національних особливостях фармацевтичного бізнесу, він не зможе відразу ефективно працювати в умовах нашої країни з виписаними на латині рецептами та орієнтуватися в популярних у нас прописах з використанням лікарської рослинної сировини. Крім того, британські фармацевти (як і лікарі) орієнтуються в лікарських препаратах за міжнародними назвами, а не за торговельними (як прийнято в нас). Значно відрізняється й законодавча база, що регулює аптечну ді-яльність.Українська система освіти зобов'язана готувати розумних та ініціативних фахівців в умовах суспільства і галузі, що розвивається, і як наслідок, давати більш глибокі та універсальні знання, якими б міг скористатися фахівець, перебуваючи в різних ситуаціях. У технічному плані, безперечно, британські ВНЗ оснащені краще, але ця різниця, наприклад, з Національним фармацевтичним університетом, не є разючою
The article deals with the UK higher pharmaceutical education. The British pharmaceutical education aimed at preparing the requested labour market specialists and is highly practical. The specialist with the higher pharmaceutical education received in the UK is well prepared for practice in the Commonwealth. Obviously, well oriented in the national characteristics of the pharmaceutical business, he will not be able to operate in our environment with the prescriptions written in Latin and be fully conversant in our popular formulas, in which medicinal plants are used. In addition, British pharmacists (and doctors) are oriented in the medicines by international names, but not by trade names (as we get used), the legislative framework that regulates the pharmacy activities is also significantly different. Our education system must train smart and motivated professionals in the conditions of the society and the branch that are developing, and as a consequence, give the more profound and universal knowledge that can be useful for a specialist in different situations. In technical terms, no doubt, British universities are better equipped, but this difference compared with the National University of Pharmacy is not striking.
Статья посвящена исследованию высшего фармацевтического образования Великобритании. Британское фармацевтическое образование нацелено на подготовку затребованных на рынке труда специалистов и отличается высокой практичностью. Специалист, который получил высшее фармацевтическое образование в Великобритании, хорошо подготовленный для практической деятельности в странах Британского содружества. Очевидно, что прекрасно ориентируясь в национальных особенностях фармацевтического бизнеса, он не сможет работать сразу в условиях Украины с выписанными на латыни рецептами и ориентироваться в популярных у нас прописях с использованием лекарственного растительного сырья. Кроме того, британские фармацевты (как и врачи) ориентируются в лекарственных препаратах по международным названиям, а не по торговым (как принято у нас). Значительно отличается и законодательная база, которая регулирует аптечную деятельность. Украинская система образования обязана готовить умных и инициативных специалистов в условиях общества и отрасли, которые развиваются, и как следствие, давать более глубокие и универсальные знания, которыми бы мог воспользоваться специалист, находясь в разных ситуациях. В техническом плане, бесспорно, британские вузы оснащены лучше, но эта разница, например, с Национальным фармацевтическим университетом, не является разительной.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2192
ISSN: 1562-7241
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024
Наукові публікації В. П. Черних
Наукові публікації кафедри загальної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16-19.pdf375,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.