Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21979
Назва: Бенчмаркінг як необхідна складова менеджменту якості на фармацевтичних підприємствах
Автори: Зоідзе, Д. Р.
Zoidze, D. R.
Зоидзе, Д. Р.
Теми: фармацевтичні підприємства;менеджмент якості;бенчмаркінг;фармацевтические предприятия;менеджмент качества;бенчмаркинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Зоідзе, Д. Р. Бенчмаркінг як необхідна складова менеджменту якості на фармацевтичних підприємствах / Д. Р. Зоідзе // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 105-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21979
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 17.pdf503,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.