Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22015
Название: Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України
Авторы: Ольховська, А. Б.
Малий, В. В.
Olkhovska, A. B.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Малый, В. В.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок;лікарські засоби;маркетингові комунікації;фармацевтический рынок;лекарственные средства;маркетинговые коммуникации
Дата публикации: 2020
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Ольховська, А. Б. Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 196-201.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22015
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 36.pdf651,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.