Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22015
Назва: Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України
Автори: Ольховська, А. Б.
Малий, В. В.
Olkhovska, A. B.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Малый, В. В.
Теми: фармацевтичний ринок;лікарські засоби;маркетингові комунікації;фармацевтический рынок;лекарственные средства;маркетинговые коммуникации
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 196-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22015
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 36.pdf651,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.