Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22016
Назва: Дослідження загальних тенденцій формування HR-бренду в організаціях фармацевтичного профілю
Автори: Вінник, О. В.
Чмихало, Н. В.
Vynnyk, O. V.
Chmyhalo, N. V.
Винник, Е. В.
Чмыхало, Н. В.
Теми: фармацевтичні організації;категорія "HR-бренд";бренд роботодавця;фармацевтические организации;категория "HR-бренд";бренд работодателя
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Вінник, О. В. Дослідження загальних тенденцій формування HR-бренду в організаціях фармацевтичного профілю / О. В. Вінник, Н. В. Чмихало // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 136-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22016
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 24.pdf631,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.