Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22131
Назва: Побудова моделі визначення оптових цінових знижок при дистриб'юції на фармацевтичному ринку
Автори: Мнушко, З. М.
Куценко, С. А.
Дорохова, Л. П.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Куценко, С. О.
Дорохова, Л. П.
Kytsenko, S. A.
Dorokhova, L. P.
Теми: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market;знижки;скидки;discounts
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Побудова моделі визначення оптових цінових знижок при дистриб'юції на фармацевтичному ринку / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Вісник фармації. - 2005. - № 1 (41). - С. 47-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22131
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
c47-53.djvu480,5 kBDJVUПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.