Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22193
Назва: Методичні засади формування складових іміджу закладу вищої освіти (фармацевтичного) медичного профілю
Інші назви: Methodical principles of formation of components of image of institution of higher education (pharmaceutical) medical profile
Автори: Посилкіна, О. В.
Лісна, А. Г.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Lisna, A. G.
Лесная, А. Г.
Теми: імідж;імідж закладу вищої освіти;конкурентоспроможність закладу вищої освіти;складові іміджу закладу вищої освіти медичного (фармацевтичного) профілю;ринок освітніх послуг
Дата публікації: 2019
Видавництво: CPN Publishing Group
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Методичні засади формування складових іміджу закладу вищої освіти (фармацевтичного) медичного профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Topical issues in pharmacy and medical sciences : сб. ст. І междунар. научн.-практ. конф., г. Токио (Япония), 21-22 окт. 2019 г. - Киев : CPN Publishing Group, 2019. - С. 138-144.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день імідж закладу вищої освіти (ЗВО) є однією з найважливіших умов в забезпеченні його конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. У даному досліджені визначено основні складові іміджу ЗВО медичного (фармацевтичного) та охарактеризовано їх властивості. На прикладі Національного фармацевтичного університету проаналізовано зміст кожної складової іміджу та виявлено найбільш значиму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22193
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.