Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22235
Назва: Розробка стратегії управління брендом компанії Specagra
Автори: Плахотнік, Ю. В.
Plahotnik, Yu. V.
Плахотник, Ю. В.
Теми: компанія Specagra;бренд компанії;управління брендом;компания Specagra;бренд компании;управления брендом
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Плахотнік, Ю. В. Розробка стратегії управління брендом компанії Specagra / Ю. В. Плахотнік // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 344-345.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22235
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 76.pdf520,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.