Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22236
Назва: Застосування інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності компанії Specagra
Автори: Кузнецова, К. Г.
Kuznetsova, K. G.
Кузнєцова, К. Г.
Теми: маркетингові комунікаціі;компанія Specagra;інтернет-маркетинг;маркетинговые коммуникации;компания Specagra;интернет-маркетинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Кузнецова, К. Г. Застосування інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності компанії Specagra / К. Г. Кузнецова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 349-350.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22236
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 77.pdf498,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.