Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Title: Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку
Authors: Чмихало, Н. В.
Чмыхало, Н. В.
Chmyhalo, N. V.
Проскурова, Я. О.
Проскурова, Я. А.
Proskurova, Yа. O.
Keywords: реклама;advertising;вірусний маркетинг;вирусный маркетинг;viral marketing;косметологічний ринок;косметологический рынок;cosmetic market
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Чмихало, Н. В. Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринку / Н. В. Чмихало, Я. О. Проскурова // Науковий підхід до сфери практичної косметології: актуальні питання й тренди : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11 берез. 2020 р. – Xарків : НФаУ, 2020. – С. 202-203.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22600
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cosm-2020-Book (1)-43.pdf317,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.