Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23177
Назва: Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок), представлених на ринку України
Інші назви: The marketing analysis of powders for application on the skin presented at the market of Ukraine
Маркетинговый анализ порошков для наружного применения (присыпок), представленных на рынке Украины
Автори: Рибачук, В. Д.
Рубан, О. А.
Rybachuk, V. D.
Ruban, O. A.
Рыбачук, В. Д.
Рубан, Е. А.
Теми: фармацевтичний ринок;порошки для нашкірного застосування;присипки;цеоліт природний;pharmaceutical market;powder for application on the skin;natural zeolite;фармацевтический рынок;порошки для наружного применения;присыпка;цеолит природный
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Рибачук, В. Д. Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок), представлених на ринку України / В. Д. Рибачук, О. А. Рубан // Вісник фармації. - 2020. - № 1. - С. 46-50. doi : 10.24959/nphj.20.3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23177
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-50.pdf483,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.