Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23222
Title: Англійська мова. Модуль 1 : метод. рек. для роботи з відеоматеріалами для здобувачів вищої освіти першого року навчання
Other Titles: Английский язык. Модуль 1. Методические рекомендации для работы с видеоматериалами для соискателей высшего образования первого года обучения.
English for Pharmacy students Year 1. Module 1. Watching activities
Authors: Буданова, Л. Г.
Внукова, К. В.
Семенова, Л. В.
Чітішвілі, В. В.
Буданова, Л. Г.
Внукова, К. В.
Семёнова, Л. В.
Читишвили, В. В.
Budanova, L. G.
Vnukova, K. V.
Semenova, L. V.
Chitishvili, V. V.
Keywords: професія фармацевта;профессия фармацевта;pharmacist's profession;аптека;посещение врача;химическая лаборатория;фармация;выдающиеся ученые - химики;аптека;відвідування лікаря;хімічна лабораторія;фармація;видатні вчені - хіміки;pharmacy;doctor's visit;chemical laboratory;pharmacy;outstanding scientists - chemists
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Англійська мова. Модуль 1: метод. рек. для роботи з відеоматеріалами для здобувачів вищої освіти першого року навчання / Л. Г. Буданова, К. В. Внукова, Л. В. Семенова, В. В. Чітішвілі. - Харків : НФаУ, 2020. – 36 c.
Abstract: Видання містить методичні рекомендації щодо роботи з відеоматеріалами на практичних заняттях та під час самостійного опанування матеріалу здобувачами вищої освіти першого року навчання з рівнем володіння мови на рівень A2- В1+. Тематичне наповнення відповідає навчальному плану та робочій програмі: тематичний словник, лексико-граматичні вправи, автентичні відеоматеріали. Метою даних методичних рекомендацій є запропонувати алгоритм навчання з використанням відеоматеріалів. Видання може бути корисними для здобувачів вищої освіти денної, заочної, дистанційної форм навчання, викладачів англійської мови.
Издание содержит методические рекомендации по работе с видеоматериалами на практических занятиях и во время самостоятельного овладения материала соискателями высшего образования первого года обучения с уровнем владения языка на уровень A2- В1 +. Тематическое наполнение соответствует учебному плану и рабочей программе: тематический словарь, лексико-грамматические упражнения, аутентичные видеоматериалы. Целью данных методических рекомендаций является предложить алгоритм обучения с использованием видеоматериалов. Издание может быть полезным для соискателей высшего образования дневной, заочной, дистанционной форм обучения, преподавателей английского языка.
The publication contains methodical recommendations for working with video materials at practical lessons and during independent mastering of the material by applicants for higher education in the first year of study with language proficiency level A2 - B1 +. Thematic content corresponds to the curriculum and the working program: thematic dictionary, lexical and grammatical exercises, authentic video materials. The purpose of these guidelines is to offer an algorithm for training using video materials. The publication can be useful for applicants for higher education by day, correspondence, distance learning, English language teachers.
Description: методичні рекомендації щодо роботи з відеоматеріалами на практичних заняттях та під час самостійного опанування матеріалу здобувачами вищої освіти першого року навчання з рівнем володіння мови на рівень A2- В1+.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23222
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні рекомендації для роботи з відеоматеріалами з дисципліни Англійська мова Модуль 1 для здобувачів вищої освіти 1 року навчання.pdfmethodological recommendations for working with video materials at practical lessons and during independent mastering of the material by applicants for higher education in the first year of study with language proficiency level A2 - B1 +.1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.