Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23307
Назва: Analysis of marketing component in the rational use of drugs
Автори: Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Tchitembo Gloire Helena, Чітембо Глоре Хелена
Читембо Глоре Хелена
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Zhadko, S. V. Analysis of marketing component in the rational use of drugs / S. V. Zhadko, Tchitembo Gloire Helena // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 квіт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 289-291.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23307
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из СОЦІАЛЬНА ФАРМАЦІЯ_289-291.pdf113,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.