Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23336
Назва: Маркетинговий аналіз асортименту лікарських препаратів мінеральних добавок
Автори: Рибачук, В. Д.
Рыбачук, В. Д.
Rybachuk, V. D.
Берегова, Т. І.
Береговая, Т. И.
Beregova, T. I.
Кубська, М. О.
Кубская, М. О.
Kubska, M. O.
Москаленко, Ю. С.
Moskalenko, Yu. S.
Теми: мінеральні добавки;минеральные добавки;mineral supplements
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Маркетинговий аналіз асортименту лікарських препаратів мінеральних добавок / В. Д. Рибачук, Т. І. Берегова, М. О. Кубська, Ю. С. Москаленко // Фармакоекономіка в Україні: стан та перспективи розвитку : матеріали XІІ наук.-практ. INTERNET-конф., м. Харків, 22 травня 2020 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2020. – С. 198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23336
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из PhEinUkraine2020 198.pdf394,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.