Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23666
Назва: Формування маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичного підприємства
Автори: Бугаєнко, А. Ю.
Демченко, Н. В.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бугаєнко, А. Ю. Формування маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичного підприємства / А. Ю. Бугаєнко, Н. В. Демченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 190-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23666
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191-193.pdf550,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.