Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23684
Название: Маркетинговий підхід до оцінки ефективності інвестиційних проєктів при розробці лікарських засобів
Авторы: Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Рогуля, О. Ю.
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Слободянюк, М. М. Маркетинговий підхід до оцінки ефективності інвестиційних проєктів при розробці лікарських засобів / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, О. Ю. Рогуля // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 142-143.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23684
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
142-143.pdf430,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.