Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23976
Назва: Маркетингові підходи до просування венотонізуючих лікарських засобів
Автори: Чирва, О. О.
Chyrva, O. O.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: маркетинговий підхід;просування;венотонізуючі лікарські засоби;маркетинговый подход;продвижение а;венотонизирующие лекарственные средств
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чирва, О. О. Маркетингові підходи до просування венотонізуючих лікарських засобів / О. О. Чирва, О-практ. internet-конф. Ю. Рогуля // Теоретичні та практичні аспекти дослідження лікарських рослин : матеріали ІV Міжнар. наук.., м. Харків, 26-27 листоп. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23976
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
280.pdf562,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.