Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24069
Назва: Роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги
Автори: Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Яковлева, О. Ю.
Yakovleva, O. Yu.
Теми: корпоративна символіка;корпоративная символика;corporate symbols
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Котвіцька, А. А. Роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги / А. А. Котвіцька, О. Ю.Яковлева // Теоретичні та практичні аспекти дослідження лікарських рослин : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. internet-конф., м. Харків, 26-27 листоп. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24069
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Наукові публікації А. А. Котвіцької
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141.pdf561,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.