Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2422
Назва: Роль корпоративної культури в управлінні трудовим потенціалом фармацевтичних підприємств
Інші назви: Роль корпоративной культуры в управлении трудовым потенциалом фармацевтических предприятий
The role of corporate culture in the management of labor potential of pharmaceutical companies
Автори: Посилкіна, О. В.
Братішко, Ю. С.
Яремчук, О. А.
Посылкина, О. В.
Братишко, Ю. С.
Яремчук, О. А.
Posylkina, O. V.
Bratishko, Yu. S.
Yaremchuk, O. A.
Теми: корпоративна культура;корпоративная культура;corporate сulture;трудовий потенціал;трудовой потенциал;labor potential
Дата публікації: 2008
Видавництво: Фармацевтичний часопис
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Роль корпоративної культури в управлінні трудовим потенціалом фармацевтичних підприємств / О. В. Посилкіна, Ю. С. Братішко, О. А. Яремчук // Фармацевтичний часопис. - 2008. - № 1(5). – С. 22 – 25.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблематики полягає у необхідності вдосконалення процесу фор-мування та оцінки корпоративної культури фармацевтичних підприємств в умовах рин-кової конкуренції. Визначена сутність та основні складові корпоративної культури фа-рмацевтичних підприємств. Обґрунтована система оцінки корпоративної культури та її вплив на результати фінансово-господарської діяльності фармацевтичних підприємств.
Актуальность проблематики состоит в необходимости усовершенствования про-цесса формирования и оценки корпоративной культуры фармацевтических предприя-тий в условиях рыночной конкуренции. Определена сущность и основные составляю-щие корпоративной культуры фармацевтических предприятий. Обоснована система оценки корпоративной культуры и ее влияние на результаты финансово-хозяйственной деятельности фармацевтических предприятий.
The actuality of problems consists of the necessity to bring about an improvement of process to generation and assessment to corporation's culture of the pharmaceutical enterprise in the conditions of a market competition. There were defined the essence and the main constitutive of the corporation's culture on the pharmaceutical enterprises. There was mastered system of the assessment of the corporation's culture and its influence on the final functional results of the pharmaceutical enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2422
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.doc138,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.