Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24385
Назва: Маркетинговий аналіз асортименту лікарських засобів, що застосовується в педіатрії
Автори: Бондарєва, І. В.
Полякова, О. В.
Теми: маркетинговий аналіз;маркетинговый анализ;marketing analysis;лекарственные средства для детей;лікарські засоби для дітей;medicines for children
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Маркетинговий аналіз асортименту лікарських засобів, що застосовується в педіатрії / І. В. Бондарєва, О. В. Полякова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (Life Long Learning)»: наука, освіта, практика : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21‒22 жовт. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 161-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24385
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підготовка спеціалістів фармації (life long learning)_removed-161-162.pdf127 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.