Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24872
Назва: Дослідження ставлення споживачів до PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузі
Автори: Бабічева, Г. С.
Малініна, Н. Г.
Теми: фармацевтичні підприємства;концепція соціально-етичного маркетингу;аптечні мережі;зв’язки з громадськістю (PR);споживачі
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бабічева, Г. С. Дослідження ставлення споживачів до PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузі / Г. С. Бабічева, Н. Г. Малініна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 425-433.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24872
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
425-433.pdf932,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.