Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24876
Название: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Авторы: б/а
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – 526 с.
Краткий осмотр (реферат): Щорічний збірник наукових робіт містить матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менеджменту й маркетингу та в галузі фармації зокрема з різних країн світу. Розглянуто досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy; практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, маркетингові дослідження ринків; реалізацією та споживання лікарських засобів, підвищення якості фармацев-тичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням тощо. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних працівників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24876
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій 2000 - 2024



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.