Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25284
Назва: Мерчандайзинг як засіб підвищення привабливості аптеки для споживачів
Автори: Коренчук, А. І.
Софронова, І. В.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Коренчук, А. І. Мерчандайзинг як засіб підвищення привабливості аптеки для споживачів / А. І. Коренчук, І. В. Софронова // Topical issues of new medicines development : матеріали XXVІІI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів присвяченої 150-річчю з дня народження М. О. Валяшка, м. Харків, 18-19 берез. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 514.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25284
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
514.pdf205,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.