Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25359
Назва: Категоризація споживачів як базовий інструмент управління лояльністю
Автори: Овакімян, О. С.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Овакімян, О. С. Категоризація споживачів як базовий інструмент управління лояльністю / О. С. Овакімян // Медицина і фармація на службі у практичної косметології: від науки до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. м. Харків, 10 берез. 2021 р. – Xарків : НФаУ, 2021. – C. 151-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25359
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151-155.pdf285,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.