Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25487
Title: Організація освітнього процесу з фізичного виховання в умовах дистанційної освіти
Other Titles: Organization of educational process of physical education according to the conditions of remote education
Authors: Ільницька, Г. С.
Семашко, С. А.
Крівєнцова, О. В.
Keywords: фізичне виховання;студенти;дистанційна освіта;physical education;students;distance education
Issue Date: 2021
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова
Bibliographic description (Ukraine): Ільницька, Г. С. Організація освітнього процесу з фізичного виховання в умовах дистанційної освіти / Г. С. Ільницька, С. А. Семашко, О. В. Крівєнцова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – Вип. 4 (134). – С. 55-60. doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4(134).13
Abstract: Проведено порівняльний аналіз освітнього та педагогічного процесів НФаУ та ХНУРЕ з фізичного виховання із використанням технологій дистанційного навчання під час карантину. Предметом дослідження був освітній процес з фізичного виховання. Мета полягала у проведенні порівняльного аналізу організації освітнього процесу з фізичного виховання у НФаУ та ХНУРЕ в умовах дистанційної освіти. Методами дослідження були аналіз наукової літератури та Інтернет ресурсів, метод описової статистики. Висновки. Дистанційна освіта існує поряд з очною формою навчання і є її логічним взаємодоповненням. Вона має значні переваги у неперервності та систематичності освітнього процесу студентів; підвищує ефективність контролю з боку викладача; сприяє саморозвитку, набуттю нових практичних навичок у інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі, що сприяє вдосконаленню педагогічної майстерності; підвищує якість теоретичних та практичних знань; надає студентам право вибору зручного часу для занять; надає рівні можливості для залученості студентів з різним станом здоров’я. Дистанційні технології навчання не можуть повноцінно замінити спілкування викладача і здобувачів вищої освіти, проте вони є потужним механізмом для спонукання до самоосвіти, що є важливою віхою у процесі становлення майбутнього фахівця, як професіонала своєї справи. Визначено схожості та відмінності в організації освітнього процесу з фізичного виховання.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25487
ISSN: 2311-2220
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья пдф.pdf390,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.