Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25496
Назва: Досвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи»
Інші назви: Experience of using the Pharmel system platform during the study of discipline “Therapeutic exercises”
Автори: Ільницька, Г. С.
Гончарук, Н. В.
Ільницька, Л. В.
Теми: вища освіта;Pharmel;терапевтичні вправи;дистанційне навчання;e-learning;фізична терапія;higher education;therapeutic exercises;physical therapy;remote learning
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ільницька, Г. С. Досвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи» / Г. С. Ільницька, Н. В. Гончарук, Л. В Ільницька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. - Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79, Т. 1. – С. 142-146.
Короткий огляд (реферат): Нині в навчальних закладах України у зв’язку з переходом на дистанційну або змішану форму навчання широко впроваджуються нові комп’ютерні, інформаційно-комунікаційні та мережеві технології. У статті розкрито можливості використання системної платформи дистанційного навчання Pharmel у професійній підготовці здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Фізична терапія» першого (бакалаврського) рівня у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» під час вивчення обов’язкової дисципліни «Терапевтичні вправи». Використання й управління віртуальним навчальним середовищем є комплексним процесом, і освітні платформи широко застосовуються в університетах, зокрема, для управління курсами дистанційного навчання. Pharmel – це гнучке віртуальне середовище навчання з широким спектром різноманітних онлайн-інструментів, що створене на базі платформи Moodle. Розглянуто досвід використання платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи». Метою навчальної дисципліни «Терапевтичні вправи» є ознайомити майбутніх фахівців з основними формами й засобами лікувальної фізичної культури як основного методу фізичної реабілітації, сформувати систему знань про вплив фізичних навантажень на організм, правила дозування та контролю фізичних навантажень, відпрацювати навики розробки комплексів лікувальної гімнастики при різних захворюваннях, контролю за станом людини при виконанні фізичних вправ. Курс розроблено з урахуванням змішаної форми навчання, оскільки навчальний процес цієї дисципліни на початку семестру почався в очному режимі. Процес поділявся на 3 етапи: вивчення теоретичного матеріалу й оволодіння практичними навичками, що передбачало обов’язкове відвідування занять (очно); дистанційне навчання з обов’язковим відвідуванням лекційних і практичних занять на платформі Zoom, виконання завдань самостійної роботи, складання тестових завдань, контроль змістових модулів (дистанційно); складання підсумкового модульного контролю (дистанційно). Показано структуру дисципліни та проаналізовано використані види діяльності й ресурси
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25496
ISSN: 2311-5491
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf424,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.