Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25879
Название: Показники функціонального стану систем організму студенток університету
Другие названия: Indicators of the functional state of the body systems of university students
Показатели функционального состояния систем организма студенток университета
Авторы: Таможанська, Г.
Мятига, О.
Гончарук, Н.
Ключевые слова: здоров’я;функціональний стан організму;студентки університетів;міні-футбол;health;mini-football
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Таможанська, Г. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць / Г. Таможанська, О. Мятига, Н. Гончарук. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Вип. 6 (25). - С. 231-238.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми дослідження. Особливої актуальності зазначена проблема набула останніми роками серед студенток університетів – майбутніх матерів. Загальновідомо, що одним із найважливіших факторів залучення до здорового способу життя, зміцнення здоров’я, профілактики шкідливих звичок, підвищення рухової активності, підготовки до майбутнього материнства є заняття різними видами спорту, зокрема міні-футболом, який сьогодні завдяки своїй демократичності набуває дедалі більшої популярності у світі. Мета: обґрунтувати доцільне використання міні-футболу у процесі позааудиторних занять як дієвого засобу зміцнення здоров’я студентської молоді. Матеріал й методи: у статті надано показники функціонального стану організму та здоров’я студенток за період навчання в університеті. Було обстежено 62 дівчини, які навчалися на першому курсі, 57 – на другому курсі, 63 – на третьому курсі, 59 – на четвертому курсі університету. Використовувались наступні методики та тести:полідинамометрія; методика оцінки фізичної працездатності з використанням проби Руф’є; функціональні методи дослідження дихальної системи (життєва ємність легенів (ЖЄЛ), проба Штанге, проба Генчі); тест на рівновагу (проба Ромберга). Результати: проведені нами дослідження підтвердили інформацію вчених, теоретиків і практиків вищої школи про незадовільний стан фізичної підготовленості та здоров’я студенток університетів України. Доведено, що на сьогодні існує низка проблем і суперечностей, які не дозволяють ефективно використовувати міні-футбол з метою зміцнення здоров’я студенток університетів. Висновки: у вищих навчальних закладах потрібно створити такі умови, підібравши відповідні форми організації, що забезпечать можливість формування фізичної культури і її саморозвитку у кожного студента університету
Relevance of research topic. Of particular relevance, this problem has become recent among university students – future mothers. It is well-known that one of the most important factors in involving a healthy lifestyle, improving health, preventing bad habits, improving motor activity, and preparing for the future of motherhood is the pursuit of various sports, in particular mini-football, which today, thanks to its democratic nature, is gaining popularity. in the world. Aim: to substantiate the expedient use of mini-football in the process of nonaudition lessons as an effective means of strengthening the health of student youth. Material and methods: the article presents the data of indicators of the functional state of the organism and the health ofstudents during the period of study at the university. 62 girls were trained in the first year ofstudy, 57 in the second year, 63 in the third year, 59 in the fourth year, 55 in the fifth year. The following techniques and tests were used: polydynamometry; Methodology for the assessment of physical performance using the Ruffie test; functional methods for studying the respiratory system (lung capacity, Lung test, Genci test); equilibrium test (Sample of Romberg). Results: Our research confirmed the information ofscientists, theorists and practitioners of higher education about the unsatisfactory state of physical fitness and health ofstudents of Ukrainian universities. But they argue that today there are a number of problems and contradictions that do not allow the effective use of mini-football to improve the health of university students. Conclusions: In higher educational establishments, it is necessary to create such conditions by matching the appropriate forms of organization that will provide the opportunity for the formation of physical culture and its self-development for each student
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25879
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Житомір 2018-231-238.pdf715,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.