Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25916
Назва: Моделирование показателя качества обслуживания в аптечных учреждениях
Автори: Пивень, Е. П.
Ткаченко, И. В.
Нессонова, М. Н.
Теми: математическая модель;качество обслуживания в аптечных учреждениях;интегральный показатель;факторный анализ;полиномиальная регрессия
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пивень, Е. П. Моделирование показателя качества обслуживания в аптечных учреждениях / Е. П. Пивень, И. В. Ткаченко, М. Н. Нессонова // Advances of Science : proceedings of articles the international scientific conference, Czech Republic, Karlovy Vary – Ukraine, Kyiv, April 6, 2018. – Czech Republic, Karlovy Vary : Sklenĕný Můstek-Ukraine, Kyiv : MCNIP, 2018. - P. 198-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25916
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ADVANCES_OF_SCIENCE_060418(Nessonova).pdf2,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.