Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26115
Назва: Формування дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Науки про освіту», освітньої програми «Педагогіка вищої школи»
Інші назви: The formation of competence research of masters in "Science of Education", educational program "The Pedagogy of Higher Education"
Формирование исследовальской компетентности магистрантов специальности "Науки об образовании", образовательной программы "Педагогика высшей школы"
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Шварп, Н. В.
Савохіна, М. В.
Теми: дослідницька компетентність;здобувач освіти;магістр;формування дослідницької компетентності
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Формування дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Науки про освіту», освітньої програми «Педагогіка вищої школи» / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шварп, М. В. Савохіна // Професійна освіта: проблеми і перспективи : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 12. - С. 134-140.
Короткий огляд (реферат): Проблеми формування компетентності майбутніх фахівців та відповідні питання розвитку дослідницької компетентності розглянуті у багатьох доробках вітчизняних науковців. Дослідницька компетентність визначається як одна з найважливіших складових компетенції викладача вищої школи. Вона виявляється у спроможності педагога здійснювати наукову діяльність для отримання інформації щодо оптимізації освітнього процесу. Для науково-дослідної діяльності у педагогічній сфері найбільш значущим є поєднання діагностичних здібностей викладача, пов’язаних з функцією відбору інформації і пошуку педагогічних протиріч та здібностей, умінь та навичок їх розв’язувати на підставі результатів, проведених психолого-педагогічних досліджень. У статті порушено проблему та репрезентовано результати дослідження формування дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. Аналіз підготовленості магістрантів до здійснення самостійної науково-дослідної діяльності до початку навчання у магістратурі вказує на проблему незадовільного стану сформованості вказаної компетентності, що обумовлює необхідність змін підходів до опанування ними необхідними знаннями, уміннями та навичками здійснювати цілеспрямований науковий пошук. Вивчено та систематизовано досвід викладання дисципліни «Методологія освітньої діяльності», науково-дослідної діяльності магістрантів спеціальності 011 «Науки про освіту», освітньої програми «Педагогіка вищої школи». У зв’язку з цим найбільшої виразності набуває ідея зміщення акцентів на практичне навчання, що обслуговується орієнтацією магістрантів у теоретичному матеріалі під час реально здійснюваного процесу наукового дослідження. Процес формування дослідницької компетентності магістрантів містить не тільки якісне викладання дисципліни, а й постійне оновлення навчально-методичного забезпечення відповідно до запитів і навчальних можливостей здобувачів освіти, спрямування їх на активну участь у студентському науковому товаристві. Стверджується, що проведені дослідження дають змогу проаналізувати динаміку формування дослідницької компетентності у зазначеної категорії суб’єктів навчання. Обґрунтовано та експериментально доведено необхідність формування у магістрів педагогіки дослідницької компетентності, що є необхідною умовою та складовою у діяльності науково-педагогічних кадрів з метою проведення наукових досліджень та втілення їх результатів в освітній процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26115
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Перегляд № 12 (2017)_ Професійна освіта_ проблеми і перспективи.pdf5,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.