Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26334
Название: Педагогічний сторітелінг у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я
Другие названия: Pedagogical Storytelling in the Training of the Future Healthcare Professionals
Авторы: Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Ключевые слова: педагогічний сторітелінг;фахівці охорони здоров’я;професійне становлення;розповідь;історія;функції сторітелінгу;сторітелер;pedagogical storytelling;healthcare professionals;professional development;storytelling;storytelling functions;storyteller
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Кайдалова, Л. Г. Педагогічний сторітелінг у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я / Л. Г. Кайдалова // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 29, Т. 1. – С. 136-139.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретико-методичні аспекти педагогічного сторітелінгу, його сутність, види та переваги перед іншими методами підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти; зроблено аналіз наукових праць із досліджуваної проблеми; виокремлено основні функції сторітелінгу як методу навчання на підставі аналізу наукових праць і власних спостережень і досвіду. Метою статті є теоретичне дослідження педагогічного сторітелінгу як методу навчання, визначення функцій і структури; обґрунтування доцільності застосування його в професійній підготовці і становленні майбутніх фахівців охорони здоров’я у фармацевтичних і медичних закладах вищої освіти. Представлено орієнтовну структуру та сформульовано основні вимоги до педагогічного сторітелінгу й викладача, що виступає в ролі сторітелера; сформульовано висновки про доцільність педагогічного сторітелінгу та зазначено подальші перспективи наукових досліджень у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я. Виокремлено основні функції сторітелінгу як методу підготовки майбутніх фахівців охорони здоров’я та сформульовано основні вимоги й рекомендовану структуру, схарактеризовано основні етапи. Окреслено вимоги до викладача-сторітелера, який повинен бути спікером, володіти мистецтвом розказування історій, орієнтуватися в особливостях сторітелінгу, мати високу енергетику, уміти імпровізувати, тримати аудиторію (вербальний і невербальний контакт), ураховуючи вікові особливості здобувачів освіти, психологічну атмосферу. На основі узагальнення різних підходів науковців і виходячи з власного педагогічного досвіду, ми сформулювали методичні поради щодо застосування сторітелінгу в підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я в закладах вищої освіти. Результати дослідження свідчать, що педагогічний сторітелінг у професійній підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я сприяє посиленню мотивації навчання та самомотивації, підвищенню якості рівня навчальних досягнень, професійному становленню, розвитку професійно важливих та особистісних якостей як здобувачів освіти, так і викладачів.
In this article we have investigated the theoretical and methodological aspects of pedagogical storytelling, its essence, types and advantages over other methods of the future professionals training in higher educational institutions; the analysis of scientific works on the researching problem has been made; we have allocated the main functions of storytelling as a method of teaching on the basis of the analysis of scientific works and our own observations and experience. The aim of the article is a theoretical study of pedagogical storytelling as a method of teaching, defining functions and structure; substantiation and expediency of its application in professional training and formation of the future healthcare specialists in pharmaceutical and medical institutions of higher education. The approximate structure has been presented and the basic requirements to the pedagogical storytelling and to the teacher acting as a storyteller have been formulated; conclusions have been formulated on the expediency of pedagogical storytelling and further prospects of scientific research have been indicated in the training of the future health professionals. The main functions of storytelling as a method of future health professionals training have been highlighted and the basic requirements and recommended structure have been formulated, the main stages have also been characterized. We have identified the requirements for a storyteller teacher, who must be a speaker, obtain the art of storytelling, get acquainted with the features of storytelling, possess a strong personality, be able to improvise, be able to keep the audience active (verbal and nonverbal contact), taking into account the age characteristics of applicants for higher education, psychological atmosphere etc. Based on the generalization of different approaches of scientists and based on our own pedagogical experience, we have formulated the methodological advice on the use of storytelling in the training of the future health professionals in the higher education. The results of the research show that pedagogical storytelling in the training of the future health professionals facilitates to strengthen the motivation of learning and self- motivation, improve the academic achievement quality, professional development, development of professionally important and personal qualities of both applicants for higher education and teachers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26334
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
29.pdf158,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.