Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2648
Title: Компетентістний підхід до розробки галузевих стандартів вищої освіти у підготовці молодших спеціалістів фармації
Other Titles: Компетентностный поход в розработке отраслевых стандартов высшего образования в подготовке младших специалистов фармации
Competence approach in the development of higher education standards in training of junior pharmacy specialists
Authors: Горяча, Л. О.
Прокопенко, Т. С.
Горячая, Л. А.
Прокопенко, Т. С.
Goryacha, L. O.
Prokopenko, T. S.
Keywords: компетентність;загальні компетенції;професійна компетенція;навчання на основі компетенцій;компетентность;общие компетенции;профессиональная компетенция;обучение на основе компетенций;competency;general competencies;professional competency;training based on competencies
Issue Date: 2011
Bibliographic description (Ukraine): Горяча, Л. О. Компетентістний підхід до розробки галузевих стандартів вищої освіти у підготовці молодших спеціалістів фармації / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2011. - № 4. - С. 43-46. - Бібліогр. : с. 45.
Abstract: Стаття присвячена визначенню компетенцій молодших спеціалістів фармації та обґрунтуванню побудови освітніх стандартів на основі компетентістного підходу.
Статья посвящена определению компетенций младших специалистов фармации и обоснованию построения образовательных стандартов на основании компетентностного подхода.
The article is devoted to the defining of junior pharmacy specialists’ competencies and to the substantiation of the construction of educational standards on the basis of competence-based approach.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2648
Appears in Collections:Наукові публікації співробітників коледжу НФаУ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43-46.pdf379,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.