Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26590
Назва: Дослідження економічного і маркетингового підходів у формуванні доданої вартості лікарських засобів
Автори: Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Дослідження економічного і маркетингового підходів у формуванні доданої вартості лікарських засобів / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 420-421.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26590
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
420-421.pdf313,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.