Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26825
Назва: Аналіз маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів аптек
Автори: Бондарєва, І. В.
Кремезна, Т. О.
Теми: аналіз маркетингових інструментів
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Аналіз маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів аптек / І. В. Бондарєва, Т. О. Кремезна // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 354-355.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26825
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
354-355.pdf299,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.