Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26874
Назва: Маркетингове обґрунтування підвищення конкурентоспроможності аптечної мережі
Автори: Бондарєва, І. В.
Герасимова, О. А.
Шапошник, Т. Ю.
Теми: конкурентоспроможність;competitiveness;конкурентоспособность;аптечні мережі;аптечные сети;pharmacy chains
Дата публікації: 2021
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Маркетингове обґрунтування підвищення конкурентоспроможності аптечної мережі / І. В. Бондарєва, О. А. Герасимова, Т. Ю. Шапошник // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали IX міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 28 жовт. 2021. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26874
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
212.pdf298,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.