Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27048
Назва: Методичний маркетинговий підхід до оцінки ринкової сили лікарського засобу карведілолу
Автори: Байгуш, Ю. В.
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Байгуш, Ю. В. Методичний маркетинговий підхід до оцінки ринкової сили лікарського засобу карведілолу / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Фармацевтична наука та практика: проблеми, досягнення, перспективи розвитку = Pharmaceutical science and practice: prob-lems, achievements, prospects : матеріали ІІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15-16 квіт. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27048
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171.pdf335,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.