Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27161
Назва: Штучний інтелект у фармацевтичному маркетингу
Автори: Пестун, І. В.
Шпак, О. В.
Теми: штучний інтелект;искусственный интеллект;аrtificial Intelligence
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Штучний інтелект у фармацевтичному маркетингу / І. В. Пестун, О. В. Шпак // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 верес. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 455-456.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27161
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
455-456.pdf272,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.