Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2737
Название: Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства
Авторы: Толочко, В. М.
Медведєва, Ю. П.
Міщенко, І. В.
Зарічкова, М. В.
Должнікова, О. М.
Чешева, М. В.
Дата публикации: 2013
Издательство: Фармацевтичний кур'єр
Библиографическое описание: Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва, І. В. Міщенко, О. М. Должнікова, М. В. Зарічкова, М. В. Чешева. // Фармацевтичний кур'єр. - 2013. - № 5. - С. 48-54.
Краткий осмотр (реферат): Формування стратегій просування своєї продукції є зараз однією з центральних складових діяльності багатьох фармацевтичних підприємств, тому витрати на рекламу їхньої продукції зростають в усьому світі швидкими темпами. Безпосередніми результатами промоційної та рекламної діяльності стають зміни у споживанні лікарських засобів населенням, і є підстави говорити навіть про медичні та соціальні наслідки рекламної діяльності на фармацевтичному ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2737
Располагается в коллекциях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри УЕФ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.