Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27691
Назва: Побудова алгоритму розробки стратегічного маркетингового плану підприємства
Автори: Паляниця, Х. А.
Теми: маркетинг;marketing;стратегічний план;strategic plan;стратегический план;підприємство;предприятие;enterprise
Дата публікації: 2021
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Паляниця, Х. А. Побудова алгоритму розробки стратегічного маркетингового плану підприємства / Х. А. Паляниця // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали IX міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 28 жовт. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 287-288.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27691
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287-288.pdf320,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.