Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27878
Назва: Теоретичні основи управління рекламною компанією підприємства
Автори: Безуглова, А. Є.
Козирєва, О. В.
Теми: управління рекламною компанією;управление рекламной компанией;management of an advertising company
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Безуглова, А. Є. Теоретичні основи управління рекламною компанією підприємства / А. Є. Безуглова, О. В. Козирєва // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 196-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27878
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196-198.pdf426,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.