Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27880
Назва: Аналіз економічної ефективності впровадження комплексу маркетингових комунікацій в аптечні заклади
Автори: Бондарєва, І. В.
Махлай, К. В.
Теми: маркетингові комунікації;маркетинговые коммуникации;marketing communications
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Аналіз економічної ефективності впровадження комплексу маркетингових комунікацій в аптечні заклади / І. В. Бондарєва, К. В. Махлай // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27880
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200.pdf412,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.