Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27881
Назва: Опрацювання напрямів проведення маркетингового аудиту в аптеках
Автори: Бондарєва, І. В.
Рудиця, О. В.
Теми: маркетинговий аудит;маркетинговый аудит;marketing audit
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Опрацювання напрямів проведення маркетингового аудиту в аптеках / І. В. Бондарєва, О. В. Рудиця // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27881
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201.pdf412,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.