Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27887
Назва: Вивчення інформаційних потреб споживачів щодо специфіки соціальної платформи Інстаграм
Автори: Малініна, Н. Г.
Чегринець, А. А.
Теми: інформаційні потреби споживачів;информационные потребности потребителей;formation needs of consumers;Інстаграм
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Малініна, Н. Г. Вивчення інформаційних потреб споживачів щодо специфіки соціальної платформи Інстаграм / Н. Г. Малініна, А. А. Чегринець // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 219-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27887
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
219-222.pdf431,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.